Sisekaubandus

Sisekaubandus on majandusvaldkond, mis hõlmab nii hulgi- kui ka jaekaubandust (k.a mootorsõidukite ja mootorrataste hulgi- ja jaemüüki ning remonti) ning on tegutsevate ettevõtete arvu ja müügitulu poolest Eesti suurim majandusharu.

Loe edasi

Jaekaubandusettevõtete müügitulu kasv jätkus oktoobris

pressiteade nr 122

Jaekaubandusettevõtete müügitulu oli 2018. aasta oktoobris 613,9 miljonit eurot, teatab Statistikaamet. Müügitulu suurenes eelmise aasta oktoobriga võrreldes püsivhindades 3%.

Jaekaubandusettevõtete müügitulu mahuindeks ja selle trend, jaanuar 2008 – oktoober 2018 (2015=100)

Loe edasi

Septembris jaekaubandusettevõtete müügitulu kasv kiirenes

pressiteade nr 112

Jaekaubandusettevõtete müügitulu suurenes 2018. aasta septembris eelmise aasta septembriga võrreldes püsivhindades 3%, teatab Statistikaamet. Kui augustis kasvas müügitulu eelmise aasta sama kuuga võrreldes 2%, siis septembris kasv veidi kiirenes.

Jaekaubandusettevõtete müügitulu mahuindeks ja selle trend, jaanuar 2008 – september 2018 (2015=100)

Loe edasi

Jaekaubandusettevõtete müügitulu stabiilne kasv jätkus ka augustis

pressiteade nr 103

Jaekaubandusettevõtete müügitulu suurenes 2018. aasta augustis eelmise aasta augustiga võrreldes püsivhindades 2%, teatab Statistikaamet. Sarnaselt juulile näitas müügitulu ka augustis eelmise aasta sama kuuga võrreldes stabiilset kaheprotsendilist kasvu.

Jaekaubandusettevõtete müügitulu mahuindeks ja selle trend, jaanuar 2008 – august 2018 (2015=100)

Loe edasi

Toidukaupade jaemüügist tarbija ja ettevõtja vaatevinklist

Eesti Statistika Kvartalikiri. 3/18. Quarterly Bulletin of Statistics Estonia (lk 9)
Märt Leesment

Artikkel heidab põgusa pilgu toidukaupade jaemüügile. Teemat käsitletakse kahest vaatenurgast: nõudlus ja pakkumine. Toidukaupade jaemüügi puhul saavad kokku kaks osapoolt – kaupmees ja tarbija – ning on raske ühte teisest olulisemaks pidada. Seetõttu pööratakse artiklis mõlemale tähelepanu. Toidukauplused on tähtsad, tegelikult lausa elutähtsad, sest tänapäevases ühiskonnas on väljaspool kaubandust hangitud toidu osatähtsus küllaltki marginaalseks jäänud.

Väljaande kaas

Loe edasi

Juulis jaekaubandusettevõtete müügitulu suurenes

pressiteade nr 90

Jaekaubandusettevõtete müügitulu suurenes 2018. aasta juulis eelmise aasta juuliga võrreldes püsivhindades 2%, teatab Statistikaamet.

Jaekaubandusettevõtete müügitulu mahuindeks ja selle trend, jaanuar 2008 – juuli 2018 (2015 = 100)

Loe edasi

Juunis jaekaubandusettevõtete müügitulu vähenes

pressiteade nr 80

Jaekaubandusettevõtete müügitulu vähenes 2018. aasta juunis eelmise aasta juuniga võrreldes püsivhindades 1%, teatab Statistikaamet.

Jaekaubandusettevõtete müügitulu mahuindeks ja selle trend, jaanuar 2008 – juuni 2018

Loe edasi

Mais jaekaubandusettevõtete müügitulu kasv kiirenes

pressiteade nr 73

Jaekaubandusettevõtete müügitulu suurenes 2018. aasta mais eelmise aasta maiga võrreldes püsivhindades 3%, teatab Statistikaamet. Kui aprillis suurenes müügitulu eelmise aasta sama kuuga võrreldes 1%, siis mais kasv veidi kiirenes.

Jaekaubandusettevõtete müügitulu mahuindeks ja selle trend, jaanuar 2008 – mai 2018

Loe edasi

Aprillis jaekaubandusettevõtete müügitulu suurenes

pressiteade nr 61

Jaekaubandusettevõtete müügitulu suurenes 2018. aasta aprillis eelmise aasta aprilliga võrreldes püsivhindades 1%, teatab Statistikaamet. Aprillis oli jaekaubandusettevõtete müügitulu 560,4 miljonit eurot.

Jaekaubandusettevõtete müügitulu mahuindeks ja selle trend, jaanuar 2008 – aprill 2018

Loe edasi

Märtsis jaekaubandusettevõtete müügitulu kasv veidi aeglustus

pressiteade nr 45

Jaekaubandusettevõtete müügitulu suurenes 2018. aasta märtsis eelmise aasta märtsiga võrreldes püsivhindades 1%, teatab Statistikaamet. Kui veebruaris suurenes müügitulu eelmise aasta sama kuuga võrreldes 3%, siis märtsis kasv veidi aeglustus.

Jaekaubandusettevõtete müügitulu mahuindeks ja selle trend, jaanuar 2008 – märts 2018 <br>(2015 = 100)

Loe edasi

Veebruaris jaekaubandusettevõtete müügitulu suurenes

pressiteade nr 35

Jaekaubandusettevõtete müügitulu suurenes 2018. aasta veebruaris eelmise aasta veebruariga võrreldes püsivhindades 3%, teatab Statistikaamet.

Jaekaubandusettevõtete müügitulu mahuindeks ja selle trend, jaanuar 2008 – veebruar 2018 (2015 = 100)

Loe edasi