Sisekaubandus on majandusvaldkond, mis hõlmab nii hulgi- kui ka jaekaubandust (k.a mootorsõidukite ja mootorrataste hulgi- ja jaemüüki ning remonti) ning on tegutsevate ettevõtete arvu ja müügitulu poolest Eesti suurim majandusharu.
Sisekaubandus
Detsembris jäi jaekaubandusettevõtete müügitulu mullusele tasemele
Jaekaubandusettevõtete müügitulu jäi 2018. aasta detsembris 2017. aasta detsembriga võrreldes püsivhindades samale tasemele, teatab Statistikaamet.
Novembris jaekaubandusettevõtete müügitulu kasv kiirenes
Jaekaubandusettevõtete müügitulu suurenes eelmise aasta novembris 2017. aasta novembriga võrreldes püsivhindades 5%, teatab Statistikaamet. Kui oktoobris kasvas müügitulu varasema aasta sama kuuga võrreldes 3%, siis novembris kasv kiirenes.
Jaekaubandusettevõtete müügitulu kasv jätkus oktoobris
Jaekaubandusettevõtete müügitulu oli 2018. aasta oktoobris 613,9 miljonit eurot, teatab Statistikaamet. Müügitulu suurenes eelmise aasta oktoobriga võrreldes püsivhindades 3%.
Septembris jaekaubandusettevõtete müügitulu kasv kiirenes
Jaekaubandusettevõtete müügitulu suurenes 2018. aasta septembris eelmise aasta septembriga võrreldes püsivhindades 3%, teatab Statistikaamet. Kui augustis kasvas müügitulu eelmise aasta sama kuuga võrreldes 2%, siis septembris kasv veidi kiirenes.
Jaekaubandusettevõtete müügitulu stabiilne kasv jätkus ka augustis
Jaekaubandusettevõtete müügitulu suurenes 2018. aasta augustis eelmise aasta augustiga võrreldes püsivhindades 2%, teatab Statistikaamet. Sarnaselt juulile näitas müügitulu ka augustis eelmise aasta sama kuuga võrreldes stabiilset kaheprotsendilist kasvu.
Toidukaupade jaemüügist tarbija ja ettevõtja vaatevinklist
Artikkel heidab põgusa pilgu toidukaupade jaemüügile. Teemat käsitletakse kahest vaatenurgast: nõudlus ja pakkumine. Toidukaupade jaemüügi puhul saavad kokku kaks osapoolt – kaupmees ja tarbija – ning on raske ühte teisest olulisemaks pidada. Seetõttu pööratakse artiklis mõlemale tähelepanu. Toidukauplused on tähtsad, tegelikult lausa elutähtsad, sest tänapäevases ühiskonnas on väljaspool kaubandust hangitud toidu osatähtsus küllaltki marginaalseks jäänud.

Juulis jaekaubandusettevõtete müügitulu suurenes
Jaekaubandusettevõtete müügitulu suurenes 2018. aasta juulis eelmise aasta juuliga võrreldes püsivhindades 2%, teatab Statistikaamet.
Juunis jaekaubandusettevõtete müügitulu vähenes
Jaekaubandusettevõtete müügitulu vähenes 2018. aasta juunis eelmise aasta juuniga võrreldes püsivhindades 1%, teatab Statistikaamet.
Mais jaekaubandusettevõtete müügitulu kasv kiirenes
Jaekaubandusettevõtete müügitulu suurenes 2018. aasta mais eelmise aasta maiga võrreldes püsivhindades 3%, teatab Statistikaamet. Kui aprillis suurenes müügitulu eelmise aasta sama kuuga võrreldes 1%, siis mais kasv veidi kiirenes.
Aprillis jaekaubandusettevõtete müügitulu suurenes
Jaekaubandusettevõtete müügitulu suurenes 2018. aasta aprillis eelmise aasta aprilliga võrreldes püsivhindades 1%, teatab Statistikaamet. Aprillis oli jaekaubandusettevõtete müügitulu 560,4 miljonit eurot.