Statistikaameti identiteet noppis disainiauhindu

Uudis
Postitatud 13. oktoober 2020 11:00

Statistikaameti eelmise aasta lõpus uuenenud visuaalne identiteet noppis kahelt mainekalt disainiauhinna konkursilt pronksikarva tunnustuse.

Legendaarsel loovusfestivalil Kuldmuna tunnustati statistikaameti visuaalset identiteeti disaini ja rebrändingu kategoorias pronksmunaga.

Rahvusvahelisel turundus- ja loovkonkursil Balticbest 2020 pälvis graafilise disaini kategoorias uus identiteet samuti auväärse pronksi. "Pronks on uus kuld," rõõmustas statistikaameti levi osakonna juhataja Triin Küttim. "Mul on hea meel, et meie muutuseid märgatakse." Lisaks oli statistikaameti uuenenud välimus nomineeritud ka Eesti Disainiauhinnad 2020 võistlusel.

Uue identiteedi lugu

Statistikaameti identiteedi autor on disainibüroo Velvet, mida tunnustati konkursil Kuldmuna 2020 aasta disainiagentuuri tiitliga.

Statistikaameti uuenenud identiteedi fookuses on punktid, mis on kasutusel logol, piltidel ja kujundustes. Nende punktide taga seisab mõte, et maailm meie ümber on kiire ja värvikas. Kogu see mitmekesisus põhineb aga struktuuril, andmepunktide võrgustikul, mis kirjeldavad ja põhjustavad meie seisundit. 

Kuldmuna
Pronksmuna

Statistikaameti senine identiteet oli kasutuses ligi 13 aastat. „Uuenenud identiteedi eesmärk on näidata, et oleme senisest avatum, nüüdisaegsem ning pakume inimestele rohkem, kiiremini ja kergemini kasutatavaid andmeid,“ selgitas Küttim.

Uuele identiteedile üleminek on toimunud kogu aasta jooksul järk-järgult. Augustis valmis ka uuenenud välimuse ja sisuga koduleht www.stat.ee. Aasta 2021 alguseks jõuab uuenenud identiteet kõikidesse statistikaameti kanalitesse ja rakendustesse.