Liigu edasi põhisisu juurde

Päise viited

  • Ligipääsetavus
  • Abi
  • Kontaktid
  • Sisene eSTATi
  • EST
  • ENG
Avaleht

Põhinavigatsioon

  • Avasta statistikat
    • Andmebaas
    • Põhinäitajad
    • Valdkonnad
    • Piirkonnad
    • Rakendused
    • Ruumiandmed
    • Uudised
    • Väljaanded
    • Loendused
    • Andmekirjaoskus
    • Küsi statistikat
    • Metoodika ja kvaliteet
    • Eksperimentaalstatistika
    • Kiirstatistika
  • Esita andmeid
    • Sisene eSTATi
    • Andmete esitamisest
    • Kontrolli esitamise kohustust
    • Esitamise tähtajad
    • Küsimustikud
    • Klassifikaatorid
  • Statistikaamet
    • Meist
    • Tule meile tööle
    • Kalender
    • Koolitused
    • Uudiskiri
    • Andmehaldus
    • Tarkvaraarendajale
    • Dokumendiregister
    • Andmekaitse
    • Kontakt
  • Rahvaloendus

Põhinavigatsioon

  • Avasta statistikat
    • Andmebaas
    • Põhinäitajad
      • Eesti majanduse põhinäitajad
    • Valdkonnad
      • Majandus
        • Ehitus
        • Ettevõtete majandusnäitajad
        • Majandusüksused
        • Sisekaubandus
        • Teenindus
        • Tööstus
        • Turism, majutus ja toitlustus
        • Väliskaubandus
          • Kaupade eksport
          • Kaupade import
          • Teenuste eksport
          • Teenuste import
      • Rahandus
        • Rahvamajanduse arvepidamine
          • SKP reaalkasv (aheldatud väärtus)
        • Hinnad
          • Ehitushinnaindeks
          • Tarbijahinnaindeks
          • Tööstustoodangu tootjahinnaindeks
        • Valitsemissektori rahandus
          • Ülemäärase eelarvepuudujäägi menetlus (EDP)
        • Pangandus ja finantsturud
        • Kindlustus
      • Energia ja transport
        • Energeetika
        • Transport
      • Infotehnoloogia, innovatsioon ja teadus-arendustegevus
        • Info- ja kommunikatsiooni-tehnoloogia
        • Innovatsioon
        • Teadus- ja arendustegevus
      • Keskkond
        • Jäätmed ja ringmajandus
        • Kliima
        • Õhk
        • Materjali- ja energiatõhusus
        • Rohemajandus
        • Mets
        • Keskkonnakaitse rahastamine
        • Elurikkuse kaitse ja maakasutus
        • Vesi
      • Tööelu
        • Palk ja tööjõukulu
          • Keskmine brutokuupalk
          • Palgalõhe
        • Sissetulek
        • Tööelu kvaliteet
        • Tööõnnetused
        • Tööturg
          • Mida näitavad töötuse andmed?
          • Tööhõive määr
          • Töötuse määr
      • Põllumajandus ja kalandus
        • Põllumajandus
        • Põllumajandus ja keskkond
        • Kalandus
      • Kultuur
        • Film ja kino
        • Muuseumid
        • Muusika
        • Raamatukogud ja raamatud
        • Rahvakultuur
        • Sport
        • Teater
        • Televisioon ja raadio
      • Heaolu
        • Lapsed
        • Noored
        • Ajakasutus
        • Leibkonnad
        • Lõimumine
        • Õigus ja turvalisus
        • Sotsiaalne kaitse
        • Sotsiaalne tõrjutus ja vaesus
          • Absoluutne vaesus
          • Arvestuslik elatusmiinimum
          • Suhteline vaesus
        • Tervis
          • Oodatav eluiga
          • Tervena elada jäänud aastad
      • Rahvastik
        • Rahvaarv
        • Rahvastikuprognoos
        • Abielud ja lahutused
        • Ränne
        • Sünnid
        • Surmad
      • Haridus
        • Alusharidus
        • Huviharidus
        • Kutseharidus
        • Kõrgharidus
        • Üldharidus
      • Säästev areng
        • 1. Majanduslik toimetulek
        • 2. Toiduga kindlustatus
        • 3. Tervis ja heaolu
        • 4. Kvaliteetne haridus
        • 5. Sooline võrdõiguslikkus
        • 6. Puhas vesi ja sanitaaria
        • 7. Jätkusuutlik energia
        • 8. Tööhõive ja jätkusuutlik majandus
        • 9. Jätkusuutlik taristu, tööstus ja innovatsioon
        • 10. Ebavõrdsuse vähendamine
        • 11. Jätkusuutlikud linnad ja asumid
        • 12. Säästev tootmine ja tarbimine
        • 13. Kliimamuutusega kohanemise meetmed
        • 14. Ookeanid ja mereressursid
        • 15. Maa ökosüsteemid
        • 16. Rahumeelsed ja kaasavad institutsioonid
        • 17. Üleilmne koostöö
        • 18. Kultuuriruumi elujõulisus
    • Piirkonnad
    • Rakendused
    • Ruumiandmed
    • Uudised
    • Väljaanded
      • Eurostati väljaanded
      • Uuringute kokkuvõtted
    • Loendused
      • Rahvaloendus 2021
        • Rahvaloendustest Eestis
        • 2011. aasta rahva ja eluruumide loendus
          • Eluruumi- ja leibkonnaankeet
          • Isikuankeet
          • Mõisted
        • 2000. aasta rahva ja eluruumide loendus
          • Mõisted
      • Põllumajandusloendus 2020
    • Andmekirjaoskus
      • Küsimus24
    • Küsi statistikat
      • Tellimustöö
      • Konfidentsiaalsete andmete kasutamine teaduslikul eesmärgil
    • Metoodika ja kvaliteet
      • Statistikatööd
      • ESMS metaandmed
      • Metoodika
    • Eksperimentaalstatistika
      • Ajateenistuse läbinute tööturuseisundi analüüs
      • Õpetajate elukaar aastatel 2015–2022
    • Kiirstatistika
      • Ettevõtete kiirstatistika
      • Tööturu kiirstatistika
      • Rohepöörde trendid
      • Ukrainlased Eesti tööturul
      • Surmade kiirstatistika
      • Liikuvusanalüüs, 2019–2020
      • Tööturu kiirstatistika, 2019–2020
      • Ettevõtete kiirstatistika, 2019–2020
        • Ettevõtete käive
        • Ettevõtete tööjõukulud
  • Esita andmeid
    • Sisene eSTATi
    • Andmete esitamisest
      • Ettevõtete uuringud
        • Uus iseteenindus
        • Eesti majanduse tegevusalade klassifikaator (EMTAK)
        • EKOMAR
        • Intrastat
        • Põllumajanduse struktuuriuuring 2023
        • Taimekasvatuse uuring
        • Majandusüksuste klassifitseerimise abiinfo
        • Andmete esitamisest töötamise registrisse
      • Isiku-uuringud
        • 2025 uuringute ajakava
      • Hindade registreerimine
    • Kontrolli esitamise kohustust
    • Esitamise tähtajad
    • Küsimustikud
    • Klassifikaatorid
  • Statistikaamet
    • Meist
      • Riiklik statistika ja Euroopa statistika
      • Strateegia
        • Arengukava
        • Riikliku statistika levitamise põhimõtted
        • Andmehalduse juhtimise tegevuskava
        • Kvaliteedipoliitika
        • Personalipoliitika
      • Struktuur
      • Aastaaruanded
      • Õigusaktid
        • Loendused
      • Rahvusvaheline koostöö
        • Euroopa Liidu grantidest rahastatud projektid
        • Eesti 2021. aasta eksperthindamine
      • Tarbijauuringud
      • Riigihanked
      • Statistikanõukogu
        • Statistikanõukogu koosseis
      • Lobitegevus
      • Eesti statistika ajalugu
        • 100 aastat Eesti statistikat
        • Postmark
      • Albert Pulleritsu preemia
        • Laureaadid
      • Konkurss "Andmepärl"
        • Konkursi "Andmepärl" võitjad
        • Tutvu "Andmepärl 2024" töödega
        • Tutvu "Andmepärl 2023" töödega
        • Tutvu "Andmepärl 2022" töödega
        • Tutvu "Andmepärl 2021" töödega
      • Struktuurfondide toetatud projektid
        • Innofondi projekt
    • Tule meile tööle
      • Palgaandmed
      • Tule meile praktikale
    • Kalender
    • Koolitused
      • Toimunud koolitused
      • Tulevased koolitused
    • Uudiskiri
    • Andmehaldus
      • Andmehalduse põhimõtted
      • Andmehalduse teenused
      • Andmehalduse mõisted
    • Tarkvaraarendajale
      • Andmepõhine aruandlus
    • Dokumendiregister
    • Andmekaitse
    • Kontakt
  • Rahvaloendus
  • EST
  • ENG

Päise viited

  • Ligipääsetavus
  • Abi
  • Kontaktid
  • Sisene eSTATi

Leivapuru

  1. Avaleht
  2. Metoodika ja kvaliteet
  3. ESMS metaandmed
  4. Pensionide satelliitkonto

Pensionide satelliitkonto

1. Kontaktandmed
1.1. Organisatsioon

Statistikaamet

1.2. Kontaktisiku struktuuriüksus

Makromajanduse statistika osakond

1.3. Kontaktisiku nimi

Pauline Kommer

1.4. Kontaktisiku ametinimetus

Tiimijuht

1.5. Postiaadress

Tatari 51, 10134 Tallinn

1.6. E-posti aadress

pauline.kommer [at] stat.ee

1.7. Telefon

53618974

2. Metaandmete uuendamine
2.1. Metaandmed viimati kinnitatud

27/03/2025

2.2. Metaandmed viimati uuendatud

27/03/2025

3. Statistika esitus
3.1. Andmete kirjeldus

Pensioniõiguste arvestused: bilansid, tehingud ja mahumuutused ning ümberhindlused pensioniskeemi omaniksektori järgi

3.2. Kasutatud klassifikaatorid

ESA: tehingud finantsinstrumentides (F), Eesti jaoks kohandatud klassifikaator 2010

ESA: institutsionaalsete sektorite (S) Eesti jaoks kohandatud klassifikaator 2010

3.3. Sektorite kaetus

Kõik institutsionaalsed sektorid

3.4. Mõisted ja määratlused

Pensioniõigused, perioodi algseis (AF.63) – pensioniõigused koosnevad praeguste ja endiste töötajate finantsnõuetest kas: a) oma tööandjate vastu; b) pensionide maksmiseks tööandja määratud skeemi vastu tööandja ja töötaja vahelise kompensatsioonilepingu osana või c) kindlustusandja vastu. Arvutatakse aruandeperioodi alguse ja lõpu kohta. Sealjuures võrdub pensioniõiguste perioodi algseis täpselt eelmise aruandeperioodi lõppseisuga.

Pensioniskeem – sotsiaalkindlustusskeem, mille alusel makstakse pensione

Sotsiaalkindlustusskeem – skeem, millest osavõtjad on kohustatud või julgustatud end kindlustama teatavate võimalike sotsiaalsete riskide vastu

Pensioniõiguste suurenemine sotsiaalmaksete tõttu (D.61) – tööandjate tegelike sotsiaalmaksete (D.6111), tööandjate arvestuslike sotsiaalmaksete (D.6121), kodumajapidamiste tegelike sotsiaalmaksete (D.6131) ja kodumajapidamiste sotsiaalmaksete täienduste (D.6141) summa, millest on maha arvatud pensioniskeemide teenustasud (D.61SC)

Tööandjate tegelikud sotsiaalmaksed (D.6111) – tööandjate makstavad sotsiaalmaksed riikliku sotsiaalkindlustuse skeemidesse või muudesse tööga seotud sotsiaalkindlustusskeemidesse, et tagada oma töötajatele sotsiaaltoetused. Siin kajastub pensionitega seotud 20% sotsiaalmaks, millest osa kantakse kohustuslikesse kogumispensioni fondidesse.

Tööandjate arvestuslikud sotsiaalmaksed (D.6121) – sotsiaaltoetustele vastav kirje, mida tööandjad maksavad otse (s.t need maksed pole seotud tööandjate tegelike sotsiaalmaksetega) oma praegustele või endistele töötajatele ning teistele isikutele, kellel on õigus neid makseid saada. Tööandjatelt otse makstavate sotsiaaltoetuste puhul rahastatakse toetusi muudest allikatest kui korjatud sotsiaalmaksetest. Seetõttu lisatakse sotsiaalkindlustusskeemide ühetaoliseks kajastamiseks otse makstavate sotsiaaltoetuste kulude katmiseks skeemi arvestuslik tulu.

Kodumajapidamiste tegelikud sotsiaalmaksed (D.6131) – sotsiaalmaksed, mida töötajad, mittepalgalised töötajad ja mittetöötavad isikud maksavad enda eest sotsiaalkindlustusskeemidesse

Kodumajapidamiste sotsiaalmaksete täiendused (D.6141) – pensioniõigustelt teenitud omanditulu. Omanditulu tekib tööandjate ja töötajate maksete investeerimisest.

Pensioniskeemi teenustasud (D.61SC) – sotsiaalkindlustusskeemi teenustasud, mida makstakse skeeme haldavatele üksustele

Muu (kindlustusmatemaatiline) muutus riikliku sotsiaalkindlustuse pensioniskeemide pensioniõigustes (D.619) – riikliku sotsiaalkindlustusega seotud kindlustusmatemaatilisel põhimõttel arvutatud kirje. Kajastatakse igasugust nn kogemuslikku mõju, mida täheldatakse sotsiaalkindlustuse pensioniskeemides, mille puhul pensionit kujundavate eelduste (palga reaalkasv, inflatsioonimäär ja diskontomäär) tegelik mõõdetud väärtus erineb igaks aastaks prognoositud tasemest. Eristatakse tööandjate arvestuslikest sotsiaalmaksetest.

Pensioniõiguste vähenemine pensionihüvitiste maksmise tõttu (D.62) – arvestatakse aruandeperioodil makstud pensionihüvitisi. Pensionihüvitiste maksmine avaldab tasaarveldavat mõju osale pensioniõigustest, mis sisalduvad pensioniõiguste algseisus."

Muutused pensioniõigustes sotsiaalmaksete ja pensionihüvitiste tõttu (D.8) – sissemaksetest ja pensionihüvitistest tulenevad pensioniõiguste muutused, on tasakaalustav kirje. Arvutusvalem: pensioniõiguste suurenemine sotsiaalmaksete tõttu (D.61) pluss muu (kindlustusmatemaatiline) riikliku sotsiaalkindlustuse pensioniskeemide pensioniõiguste muutus (D.619) miinus pensioniõiguste vähenemine pensionihüvitiste maksmise tõttu (D.62).

Pensioniõiguste ülekandmine skeemide vahel (D.81) – pensioniõiguste kandumine rahas või muus finantsvaras esialgselt pensioniskeemi haldurilt uuele pensioniskeemi haldurile, ühelt tööandjalt teisele, esialgsest pensioniskeemist uude pensioniskeemi

Õiguste muutus skeemi struktuuris läbirääkimiste tulemusel tehtud muudatuste tõttu (D.82) – pensioniskeemi ülesehituse reformimise mõju möödunud tööalase teenistusega seotud pensioniõigustele

Muutused pensioniõigustes ümberhindluste tõttu (K.7) – ümberhindlused tekivad pensioniõiguste investeerimisest tulenevate hinnamuutuste tõttu ning kindlustusmatemaatilistes arvutustes mudeli põhieelduste muutumise tõttu. Need eeldused on diskonto-, palga- ja inflatsioonimäär. Nn käitumuslikku mõju ei võeta selles kirjes arvesse, kui seda on võimalik eraldada. Muud kindlustusmatemaatiliste hinnangute muutused kirjendatakse enamasti vara muude mahumuutustena.

Muutused pensioniõigustes muude mahumuutuste tõttu (K.5) – muutused pensioniõigustes, mis tekivad kindlustusmatemaatilistes arvutustes kasutatud demograafiliste eelduste muutustest

Pensioniõigused, perioodi lõppseis – pensioniõiguste lõppseis aruandeperioodi lõpus

3.5. Statistiline üksus

Institutsionaalne majandussektor

3.6. Statistiline üldkogum

Ei ole rakendatav

FREIM

Ei ole rakendatav

3.7. Vaadeldav piirkond

Kogu Eesti

3.8. Ajaline kaetus

2015–…

3.9. Baasperiood

Ei ole rakendatav

4. Mõõtühik

Andmed on esitatud eurodes

5. Vaatlusperiood

Aasta

6. Õiguslik alus
6.1. Õigusaktid ja muud kokkulepped

OTSEKOHALDUVAD ÕIGUSAKTID

Euroopa Parlamendi ja nõukogu määrus (EL) nr 549/2013, 21. mai 2013, Euroopa Liidus kasutatava Euroopa rahvamajanduse ja regionaalse arvepidamise süsteemi kohta (EMPs kohaldatav tekst)

MUUD ÕIGUSAKTID

Puuduvad

MUUD KOKKULEPPED

Euroopa Keskpank (ECB)

Euroopa Liidu statistikaamet (Eurostat)

7. Konfidentsiaalsus
7.1. Konfidentsiaalsuspoliitika

Riikliku statistika tegemiseks kogutud andmete levitamisel lähtutakse riikliku statistika seaduse §-des 32, 34, 35 ja 38 sätestatud nõuetest.

7.2. Konfidentsiaalsete andmete käitlemine

Riikliku statistika tegemiseks kogutud andmete levitamisel lähtutakse riikliku statistika seaduse §-des 34 ja 35 sätestatud nõuetest. Konfidentsiaalsete andmete käitlemise põhimõtted on leitavad siit.

8. Avaldamispõhimõtted
8.1. Avaldamiskalender

Statistika avaldamise aegadest teavitab avaldamiskalender, mis on tarbijale kättesaadav veebilehel. Iga aasta 1. oktoobril avaldatakse avaldamiskalendris järgmise aasta statistika andmebaasi, pressiteadete, IMFi põhinäitajate ja väljaannete avaldamise ajad (väljaannete puhul ilmumiskuu).

8.2. Juurdepääs avaldamiskalendrile

Kalender

8.3. Tarbijate juurdepääs

Kõigile tarbijatele on tagatud võrdne ligipääs riiklikule statistikale: riikliku statistika avaldamise ajad teatatakse ette ja ühelegi tarbijakategooriale (sh Eurostat, valitsusasutused ja massimeedia) ei võimaldata riiklikule statistikale juurdepääsu enne teisi kasutajaid. Riikliku statistika esmaavaldamise koht on statistika andmebaas. Juhul kui avaldatakse ka pressiteade, ilmub see samal ajal andmete esmaavaldamisega andmebaasis. Avaldamiskalendris väljakuulutatud kuupäeval on riiklik statistika veebilehel kättesaadav kell 8.00.

9. Levitamissagedus

Aasta

10. Kättesaadavus
10.1. Pressiteated

Ei avaldata

10.2. Väljaanded

Ei avaldata

10.3. Andmebaas

Andmed avaldatakse statistika andmebaasis https://andmed.stat.ee/et/stat valdkonna „Majandus / Rahvamajanduse arvepidamine / Satelliit-arvepidamine / Pensionide arvepidamine“ tabelis:

RAS21: Pensioniõigused pensioniskeemi järgi, 31. detsember.

10.4. Juurdepääs üksikandmetele

Ei ole rakendatav

10.5. Muu levitamine

Ei kasutata

10.6. Metoodikadokumendid

European System of Accounts – ESA 2010

Technical compilation guide for pension data in national accounts – 2020 edition

10.7. Kvaliteedidokumendid

Puuduvad

11. Kvaliteedijuhtimine
11.1. Kvaliteedi tagamine

Statistikaametis on protsesside ja toodete kvaliteedi tagamiseks rakendatud EFQMi täiuslikkusmudelit ja Euroopa statistika tegevusjuhist ning sellega seotud Euroopa statistikasüsteemi kvaliteedi tagamise raamistikku ESS QAF. Samuti lähtutakse riikliku statistika seaduse § 7 „Riikliku statistika tegemise põhimõtted ja kvaliteedikriteeriumid“ nõuetest.

11.2. Kvaliteedi hindamine

Statistikaametis tehakse statistikatöid rahvusvahelise mudeli põhiselt (Generic Statistical Business Process Model – GSBPM). Statistikatööde lõppetapp on GSBPMi järgi üldine hindamine, milleks vajalikku teavet toodetakse igas etapis või alamprotsessis ning see võib esineda mitmel kujul, nt tagasiside kasutajatelt, protsessiga seotud metaandmed, tootmismõõdikud ja töötajate soovitused/nõuanded. Selle teabe põhjal koostatakse hindamisaruanne, mis toob välja kõik statistikatöö versiooniga seotud kvaliteediprobleemid ja annab sisendi parendustegevusteks.

12. Asjakohasus
12.1. Tarbijate vajadused

Sotsiaalministeerium

Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium

12.2. Tarbijate rahulolu

Alates 1996. aastast korraldab Statistikaamet maine ja tarbijarahulolu uuringuid. Kõik tulemused on kättesaadavad Statistikaameti kodulehel rubriigis Tarbijauuringud.

12.3. Täielikkus

Vastab ESA 2010 nõuetele

13. Täpsus ja usaldusväärsus
13.1. Üldine täpsus

Administratiivandmete kasutamine tagab andmete täpsuse.

13.2. Valikuviga

Ei ole rakendatav

13.3. Valikust sõltumatu viga

Ei mõõdeta

14. Ajakohasus ja õigeaegsus
14.1. Ajakohasus

Andmed avaldatakse 24 kuud pärast aruandeaasta lõppu (T + 24 kuud).

14.2. Õigeaegsus

Andmed on avaldatud avaldamiskalendris väljakuulutatud ajal.

15. Võrreldavus ja sidusus
15.1. Geograafiline võrreldavus

Euroopa Liidu liikmesriikide rahvamajanduse arvepidamise geograafiline võrreldavus tagatakse Euroopa arvepidamise süsteemi (ESA 2010) ühiste määratluste kohaldamisega. Ülemaailmne geograafiline võrdlus on samuti võimalik, sest enamik Euroopast väljaspool asuvaid riike kohaldavad rahvamajanduse arvepidamise süsteemi (SNA 2008) suuniseid ja SNA 2008 on kooskõlas ESA 2010ga.

15.2. Ajaline võrreldavus

Ühtse metoodika järgi koostatud rahvamajanduse arvepidamise aegread algavad 1995. aastast.

15.3. Valdkonnaülene sidusus

Seos teiste valdkondadega puudub, mistõttu valdkonnaülest sidusust ei saa hinnata.

15.4. Sisemine sidusus

Rahvamajanduse arvepidamise andmed on omavahel sidusad ja erinevusi esineb harva. Andmete täielik sidusus ei ole alati võimalik ja võivad esineda ajutised vasturääkivused. Need on tavaliselt arvestuste erinevate versioonide tõttu tekkinud erinevused.

16. Kulud ja koormus

17. Andmete revisjon
17.1. Andmete revisjoni põhimõtted

Andmete revisjoni põhimõtted ja parandustest teavitamine on kirjeldatud Statistikaameti kodulehel rubriigis Riikliku statistika levitamise põhimõtted.

17.2. Andmete revisjoni praktika

Ei ole rakendatav

18. Statistiline töötlemine
18.1. Lähteandmed

UURINGUPÕHISED LÄHTEANDMED

Ei kasutata

ADMINISTRATIIVSED LÄHTEANDMED

Rahvastikuregister

Surma põhjuste register

Elamislubade ja töölubade register

Riigi personali- ja palgaarvestuse andmekogu

Eesti Hariduse Infosüsteem

Sotsiaalkindlustusameti mikroandmestik

Rahandusministeeriumist makroökonoomiline taustinfo

Riigi Tugiteenuste Keskusest eripensionide andmed

Euroopa Liidu Statistikaameti EUROPOP 2019 andmed

LÄHTEANDMED TEISTEST STATISTIKATÖÖDEST

Kasutatakse statistikatööde 21407 „Sektorikontod“, 21303 „Valitsemissektori rahandus“ ja 30101 "Rahvastik" andmeid.

18.2. Andmete kogumise sagedus

Aasta

18.3. Andmete kogumine

Administratiivsete andmeallikate andmed saadakse FTP-serveri ja andmebaasi otsejuurdepääsu teel.

18.4. Andmete valideerimine

Valideerimine hõlmab aritmeetilisi ja kvalitatiivseid kontrolle, sh võrdlust teiste andmetega.

18.5. Andmete koostamine

Metoodika on arendatud ESA 2010 17. peatüki järgi. Pensionide mikrosimulatsioonimudel arendati välja esimese pensionisamba statistika tegemiseks. Ülejäänud statistika on välja arvutatud administratiivandmete ja rahvamajanduse põhiarvepidamise statistika põhjal.

18.6. Korrigeerimine

Ei ole rakendatav

19. Märkused

Puuduvad

Kontaktid

+372 625 9300
stat [at] stat.ee

Liitu uudiskirjaga

Liitudes uudiskirjaga, nõustud meie privaatsustingimustega Statistikaameti privaatsustingimused

Küpsiste sätted
EL Euroopa struktuuri- ja investeerimisfondid